تیم ملی آرژانتین دقایقی پیش موفق شد با تک گل مسی از روی نقطه پنالتی، شیلی را شکست دهد و جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد.

پیروزی نزدیک آرژانتین برابر شیلی/ صعود به رده سوم با پنالتی لیونل مسی

به گزارش قدس آنلاین، آلبی سلسته که وضعیت خوبی در جدول آمریکا جنوبی نداشت و در رده پنجم قرار گرفته بود، در خانه مقابل تیمی قرار می‌گرفت که در هر دو فینال اخیر کوپا آمه ریکا موفق شده بود آبی و سپیدپوشان را شکست دهد و هر دو بار قهرمانی را از مسی و یارانش بگیرد. با این حال، آرژانتین با تک گل مسی در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی، از حریف خود پیش افتاد.

این در حالیست که شیلی در همان ابتدای بازی یک گل سالم زده بود ولی داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرده بود. پس از گل مسی بود که حملات شیلی شروع شد. الکسیس سانچز در اواسط نیمه می‌توانست کار را به تساوی بکشاند ولی ضربه کاشته دیدنی او به تیرک دروازه برخورد کرد. تا پایان نیمه شیلی تیم برتر بازی بود ولی نیکولاس اوتامندی می‌توانست با یک ضربه سر اختلاف را دو برابر کند که ضربه او با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

شیلی از حضور آماده سانچز سود زیادی برد. او که در بازی آخر آرسنال مصدوم شده بود و با مصدومیت به اردوی شیلی اضافه شده بود، شب گذشته با تمام قوا در زمین ظاهر شد و بارها دروازه آرژانتین را تهدید کرد. آرژانتین در نیمه دوم سعی کرد با حفظ توپ زمان بازی را بکشد و به همان تک گل خود اکتفا کند، هر چند که گاهی بازیکنان این تیم موقعیت های خوبی روی دروازه شیلی ایجاد می‌کردند، مثل موقعیتی که دی ماریا، کلودیو براوو را مجبور به واکنش کرد.

در نهایت بازی با همان تک گل نیمه اول مسی با برتری آرژانتین به پایان رسید تا آلبی سلسته با ۲۲ امتیاز به رده سوم صعود کند و شیلی با ۲۰ امتیاز به رده ششم سقوط کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.