ساری- یک‌هزار نفر از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از روز نخست فروردین تاکنون از اماکن دیدنی و تاریخی شهرستان ساری در قالب تورهای ساری‌گردی دیدن کردند.

۱۰۰۰ گردشگر ایرانی و خارجی در تور های «ساری گردی» شرکت کردند

تورهای ساری‌گردی از برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان ساری است که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

این طرح در مازندران برای نخستین‌بار در ساری اجرا شد و از مهم‌ترین اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی برای گردشگران بوده است که امسال هم براساس روال از اول فروردین آغاز و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد.

روزانه تعداد زیادی از مسافران با اتوبوس‌هایی که شهرداری ساری برای این امر اختصاص داده است به دیدن اماکن تاریخی و دیدنی شهرسان ساری می‌روند که در میان افراد بازدیدکننده گردشگران خارجی هم به چشم می‌خورند.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری درباره تورهای ساری‌گردی اظهار کرد: از روز اول فروردین تاکنون حدود یک هزار نفر در قالب تورهای ساری‌گردی از اماکن دیدنی و تاریخی شهرستان ساری بازدید کردند.

رضا مردانی با بیان اینکه ظرفیت این تورها تا سه روز آینده تکمیل است، افزود: تورهای ساری‌گردی در دو شیفت صبح از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه  الی ۱۸ عصر برگزار می‌شود.

مردانی با اشاره به اینکه امسال سال چهارم برگزاری تور ساری‌گردی است، خاطرنشان کرد: امسال در این تورها گردشگران خارجی از کشور آلمان هم حضور داشته‌اند.

وی با اعلام اینکه امسال بوم‌گردی و طبیعت‌گردی و تورهای زیارتی و غواصی هم به برنامه‌ها اضافه شده است یادآور شد: از مسافران نوروزی در بدو ورود به شهرستان ساری با بسته‌های فرهنگی استقبال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.