مشهد- مدیرگردشگری وامور زائرین شهرداری مشهد گفت:درکمپین نائب الزیاره نوروز ۹۶ همه مسلمانان دنیا، زائر قبله هشتم در پایتخت فرهنگی جهان اسلام هستند.

کمپین نائب الزیاره نوروز ۹۶ در پایتخت فرهنگی جهان اسلام راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین علی قناویزچی گفت: کمپین نائب الزیاره یکی از طرح هایی است که در سال گذشته با استقبال خوب زائرین و عاشقان امام هشتم اجرا و بیش از ۴۵۰هزار نفر در سامانه های مربوط به آن ثبت نام کردند.

وی افزود: باعنایت به اینکه مشهد در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام مطرح شده است تصمیم گرفتیم در بخشی از این طرح، با ایجاد یک حرکت معنوی و به منظور ترویج فرهنگ زیارت و همچنین ایجاد وحدت در جهان اسلام، از چهره ها شاخص ومدیران استانی و ملی دعوت کنیم تا به نمایندگی از ۵۷ کشور اسلامی نائب الزیاره شوند.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد تصریح کرد: با این اقدام  نوروز ۹۶ تمام مسلمان و عاشقان اهل بیت در جغرافیای بزرگ اسلامی به فیض زیارت این امام همام نائل می شوند.

وی افزود: علاقه مندانی که امکان تشرف داشته و مایلند نائب الزیاره باشند عدد یک و یا عزیزانی که امکان تشرف ندارند و طالب الزیاره هستند با ارسال عدد ۲ به سامانه ۰۲۱۰۰۰۱۸۸ ارسال ویا با مراجعه به سایت www.salam۸.com درخواست خود راثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.