تبریز - امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات موجود کشور است، افزود: انتخابات مظهر حماسه سیاسی برای کشور است

اقتصادمقاومتی راه حل مشکلات/ انتخابات مظهر حماسه سیاسی برای کشور است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمد تقی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایت مدار تبریز در مصلی اعظم این شهر برگزار شد، افزود: اگر تولید داخلی کشورمان رونق پیدا کند بدون شک فرصت های شغلی جدیدی نیز ایجاد می شود و معضل بیکاری کشور نیز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مناسب‌ ترین راهبرد برای حل مشکلات اقتصادی کشورمان است، ابراز داشت: امسال مقام معظم رهبری دوباره موضوع اقتصاد مقاومتی را در شعار سال مطرح کردند که نشان از اهمیت موضوع است.

وی با بیان اینکه رهبری سال ۹۶ را به نام سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری کردند، افزود: باید در قبال این شعار سال تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه پایدار در کشور است، افزود: باید هم مردم در استفاده از تولیدات داخلی اهتمام ویژه ای داشته باشند و هم اینکه مسئولان کشور نگاه ویژه ای به موضوع حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان داشته باشند.

آیت الله آل هاشم افزود: با تولید جنس مرغوب می توان به تحقق شعار سال کمک کرد و دولت باید به حمایت از تولیدکنندگان توجه کند. البته در این میان تولیدکنندگان نیز باید کیفیت تولیدات را بالا ببرند.

امام جمعه موقت تبریز سپس به انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و بر ضرورت حضور پرشور و باشکوه مردم در این انتخابات ها تاکید داشت و گفت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی برای کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید برای حضور در انتخابات همانند اوایل انقلاب صف بکشند، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات پاسخ کوبنده به دشمنان است.

آیت الله آل هاشم افزود: نباید حضور خود در انتخابات را بی ارزش بدانیم، شرکت در انتخابات یعنی ما پشت انقلاب خود ایستاده ایم و با رای خود توطئه های دشمن را خنثی می کنیم، حضور در انتخابات دشمنان را مثل همیشه ناامید می کند.

وی همچنین به سفرهای نوروزی نیز اشاره داشت و افزود: در ایام تعیلات شاهد افزایش سفرها هستیم که جا دارد از نیروهای امدادی، هلال احمر و پلیس به خاطر حضور در جاده های کشور تشکر کرد. نیروهای مختلف برای امنیت کشور ما تلاش می کنند و از خانواده خود دور هستند.

امام جمعه موقت تبریز سپس به روز جهانی آب نیز اشاره کرد و اظهار داشت: آب بزرگ ترین نعمت برای انسان ها است و باید در صرفه جویی آن دقت کنیم و اسراف نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.