شهرکرد- فرماندار کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری از بارش حدود ۵۰ سانتیمتری برف در گردنه شاه منصوری در چهارمین روز از بهار ۹۶ در این شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف مسافران و گردشگران نوروزی در این منطقه توریستی را غافلگیر کرد.

 بارش ۵۰ سانتیمتری برف در گردنه  شاه منصوری/ ۳۰ روستا در محاصره برف و کولاک قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی زمانپور گفت: بارش برف از نخستین ساعات روز گذشته در این منطقه آغاز و همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ به ۲۰ سانتیمتر رسیده است.
وی از گرفتاری مسافران ۴۰۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک در محورهای ارتباطی کوهرنگ طی شب گذشته تاکنون خبر داد و گفت: با تلاش ماموران امداد و نجات، مسافران در راهدارخانه ها و اماکن عمومی اسکان موقت یافتند.
فرماندار کوهرنگ از تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان توریستی در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: همه مدارس، سالن های ورزشی و اماکن عمومی برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
زمانپور به مسافران نوروزی که قصد عزیمت به شهرستان کوهرنگ را دارند توصیه کرد : با توجه به نفوذ یک سامانه بارش زا و تداوم آن تا اواسط هفته آینده،خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز و قبل از حرکت از وضعیت جوی و محورها و گردنه های منتهی به این شهرستان آگاه شوند
فرماندارکوهرنگ تصریح کرد: بنابر گزارش های رسیده هم اکنون همه محورهای ارتباطی شهرستان باز و تردد وسایط نقلیه به علت لغزندگی جاده ها و بارش برف به کندی صورت می گیرد.
فرماندار کوهرنگ از انسداد راه ارتباطی ۳۰ روستای برفگیر شهرستان از روز گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: امید است با تلاش ماموران راهداری راه های ارتباطی مسدود شده روستایی در بخش'موگویی'، صمصامی و منطقه «لبد » تا پایان روز جاری بازگشایی شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.