شهرکرد- امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به پیام سال جدید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی موجب استقلال، توسعه و خودکفایی کشور و جلوگیری از واردات برخی کالاهای خارجی و در نتیجه منجر به اشتغالزایی جوانان می شود.

مسئولان از تولید و تولید کنندگان حمایت همه جانبه داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهارکرد: باید مسئولان قوه مقننه و مجریه در سال جدید، پیام رهبر انقلاب اسلامی را در وضع و اجرای قانون در راستای حمایت همه جانبه از تولید و تولید کننده مورد توجه ویژه قرارداده و به هر نحوی از ورود کالاهای غیر ضروری که امکان تولید آن در داخل کشور وجود دارد را بگیرند.
وی رعایت عدلت اجتماعی از سوی مسئولان در جامعه را موجب اتحاد،همبستگی بین مردم و دولت عنوان کرد و گفت: اگر چنانچه ملت احساس بی عدالتی در جامعه داشته باشد انسجام و همدلی آنها نسبت به اصل نظام نیز کمرنگ خواهد شد.
امام جمعه موقت شهرکرد در بخشی دیگر از خطبه ها خود با اشاره به ایام عید باستانی نوروز و تحویل سال نو گفت: این روزها بهترین فرصت برای کنارگذاشتن اختلافات بین اقوام و آشنایان است و باید همه افراد جامعه صله رحم را آن گونه که دین مبین اسلام تاز زبان پیامبران وائمه معصومین (ع) سفارش کرده ادا شود.
حجت الاسلام فاطمی توضیح داد: باید برخی از ویژگی های نوروز از جمله دید و بازدید ، دیدار بزرگان ،هدیه دادن ،نیکوکاری که مورد تاکید اسلام است رعایت و تقویت شود و در سال نو مردم از کمک به نیازمندان نیز دریغ نکند.
وی از مردم خواست تا در ایام نوروز از ریخت و پاش ها، تجملات و اسراف خودداری کنند و رعایت شئونات اسلامی در رفتار و برخورد با افراد نامحرم نیز در مد نظر داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.