ساری-مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت در ۲۵ اسفندتا روز سوم فروردین ۹۶تعداد ۱۵۹ حادثه پوشش امدادی داده شده است.

پوشش امدادی۱۵۹  حادثه توسط جمعیت هلال احمر مازندران

به گزارش قدس انلاین، مجتبی اکبری اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاه ها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را  به ۶۲ حادثه جاده ای، یک حادثه کوهستان و ۹۶ فقره نیاز امدادی مراجعان به پایگاه های مزبور ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۶۴ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و تعداد ۵۷۲ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند ادامه داد: در این عملیات‌ها ۶۹۶نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب ۲۰۲ تیم مجهز امدادی با بکارگیری و ۹۵دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی همچنین از بهره مندی ۱۶۰ هزار گردشگر نوروزی از خدمات این جمعیت خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا چهار هزارو ۳۵۴ نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت،سه هزار و ۷۲۴ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، چهارهزار و۷۲ نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک،چهار هزار و ۳۳۴ نفر از خدمات طرح سحاب ، ۳۳ نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار و همچنین سرنشینان بیش از ۳۹ هزار دستگاه خودرو با مراجعه به پست های ایمنی و سلامت از خدمات راهنمایی و دریافت بسته های اطلاع رسانی  بهره مند شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.