پس از اعلام کناره گیری لوئیس انریکه از هدایت بارسا در انتهای فصل، تلاش مسئولان بارسلونا برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای وی شروع شده است.

 بهترین گزینه مربیگری بارسا از نگاه سرجی روبرتو

به گزارش قدس آنلاین، از ارنستو والورده، خوان کارلوس اونسوئه، رونالد کومان و اوزه بیو، به عنوان گزینه های نهایی برای جایگزینی انریکه نام برده شده است. در این بین شانس والورده(سرمربی بیلبائو) بیش از سایرین است؛ ضمن اینکه اونسوئه، دستیار انریکه نیز بخت مناسبی برای مربیگری بارسا دارد.

به نقل از ورزش سه، سرجی بروتو که با زدن گل ششم بارسا به پاری سن ژرمن، برای همیشه در یاد و خاطره هواداران آبی و اناری باقی خواهد ماند، در مورد بهترین گزینه برای جانشینی انریکه گفت:« انتخاب اونسوئه می تواند بهترین راه برای حفظ و تداوم فلسفه بارسلونا باشد. ما رابطه بسیار خوبی با او داریم. از لحاظ فنی این اونسوئه است که استراتژی مناسب برای هر بازی را انتخاب می کند و معتقدم مربی بزرگی برای بارسا خواهد شد.»

جدال با یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان:« همه یوونتوس را به عنوان تیمی دفاعی می شناسند؛ ولی آنها در خط حمله خود بازیکنانی فوق العاده با ارزش در اختیار دارند و برای صعود به نیمه نهایی اصلا کار راحتی در پیش نداریم. رسیدن به یک فینال دیگر و قهرمانی بسیار لذتبخش خواهد بود. نمی خواهم بگویم که اولویت ما قهرمانی در چمپیونزلیگ است؛ ولی پس از حذف پاری سن ژرمن با آن بازگشت با شکوه، قهرمانی برای ما ارزش بسیار زیادی دارد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.