۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: 515169

دیگو کاستا زمانی در اتلتیکو بهترین بازیکن محسوب می شد و مصدومیتش در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ برای روخی بلانکوس ها بسیار گران تمام شد.

تمجید ویژه سیمئونه از دیه گو کاستا

به گزارش قدس آنلاین، کاستا چند هفته پیش از فینال لیسبون، دچار مصدومیت شده بود با این حال پزشکان اتلتیکو وی را به بازی با رئال رساندند؛ هرچند که مدت زمان حضور او در زمین تنها ۹ دقیقه به طول انجامید و با شدت یافتن آسیب دیدگی همسترینگ، مجبور به ترک میدان شد. اتلتیکو در غیاب کاستا در نهایت ۴-۱ بازی را به رئال باخت.

سیمئونه در مصاحبه با آ.اس به دفاع از تصمیمش مبنی بر بازی دادن به کاستا از ابتدا پرداخت و گفت:« اگر دوباره همه چیز تکرار شود، کاستا باز هم در فینال از ابتدا بازی خواهد کرد. چطور ممکن است بهترین بازیکن ما بازی نکند؟

او مصدوم نبود! وقتی در بیرون زمین در حال انجام دادن دو ۱۰۰ متر بود، او را تماشا کردید؟ با خودم گفتم که اگر این پسر بتواند ۴۵ دقیقه در فینال لیگ قهرمانان برای من بازی کند، او دیگو کوستا است!

مثل این می ماند که لیونل مسی ۵۰ درصد آمادگی داشته باشد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا به میدان نرود. برای اتلتیکو، دیگو کوستا، لیونل مسی بود.» 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.