تیم ملی فوتبال ایتالیا با پیروزی خانگی مقابل آلبانی به رقابت خود با اسپانیا در صدر جدول گروه G رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا ادامه داد.

ایتالیا برابر آلبانی پیروز شد/ ۳ امتیاز ارزشمند برای کرواسی

به گزارش قدس آنلاین، رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه اروپا جمعه شب ادامه یافت و در یکی از دیدارهای مهم تیم ملی ایتالیا برابر آلبانی پیروزی شیرین ۲ بر صفر را رقم زد.

در این بازی که از گروه G برگزار شد دانیله ده روسی (۱۲ - پنالتی) و چیرو ایموبیله (۷۱) برای ایتالیا گلزنی کردند. این بازی با حواشی از سوی هواداران آلبانیایی همراه شد و پرتاب مواد آتش زا از سوی آنها باعث شد مسابقه برای دقایقی متوقف شود.

تیم ایتالیا با بردی که کسب کرد ۱۳ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا در رده دوم جدول این گره ایستاد. اسپانیا بعد از برد پرگل ۴ بر یک برابر رژیم اشغالگر قدس صدرنشین این گروه باقی ماند.

تیم ملی کرواسی، صدرنشین گروه I نیز میزبان اوکراین بود و نزدیکترین رقیب خود را با نتیجه یک بر صفر پشت سر گذاشت. نیکلا کالینیچ در دقیقه ۳۸ برای کرواسی گلزنی کرد. با این برد تیم کرواسی ۱۳ امتیازی شد و از دیگر رقبای خود فاصله گرفت.

در رده دوم این گروه تیم ایسلند ۱۰ امتیازی قرار گرفته است. این تیم جمعه شب در زمین کوزوو ۲ بر یک پیروز شد. اوکراین با ۸ امتیاز در رده سوم ایستاده است.

نتایج دیدارهای انجام گرفته به این ترتیب است:

* اتریش ۲ - مولداوی صفر
* ایرلند صفر - ولز صفر
* ایتالیا ۲ - آلبانی صفر
* لیختن اشتاین صفر - مقدونیه صفر
* کوزوو یک - ایسلند ۲
* کرواسی یک - اوکراین صفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.