ایلام- رئیس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ایلام گفت: طی ۳۵مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی، منجر به کشف و ضبط بیش از ۶۵۰کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف شد.

۶۵۰کیلوگرم مواد غذایی فاسد در ایلام کشف شد

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در پی اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ایلام در طی هفته جاری اقدامات نظارتی و کنترلی انجام و نتایجی خوب ازجمله انجام بیش از ۴۸۰بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و اجرای ۴ مرحله بازدید مشترک با حضور بازرسین بهداشت محیط, دامپزشکی و تعزیرات حکومتی به‌دست‌آمده است.
وی بابیان اینکه تاکنون ۶متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند افزود: دو واحد متخلف بهداشتی پلمب‌شده‌اند.
عزیری با اشاره به اینکه  ۳۵مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی شده و منجر به کشف و ضبط بیش از ۶۵۰کیلوگرم مواد غذایی فاسد شده است تصریح کرد: علاوه بر این بیش از۱۴۵مورد کلر سنجی آب شرب و۳۱مورد انجام نمونه‌برداری میکروبی انجام‌شده است.
رئیس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: این طرح با حضور روزانه ۴اکیپ بازرسی و حضور فعال ۳۰بازرس بهداشت محیط در شهرستان ایلام از ابتدای اسفندماه سال جاری شروع و تا ۱۵فروردین‌ماه سال ۹۶باهدف نظارت بهداشتی از اماکن تهیه مواد غذایی حساس و اماکن اقامتی زیارتی در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: واحد بهداشت محیط شهرستان ایلام با شماره تماس ۳۳۳۸۱۱۳۰_۰۸۴و شماره سامانه ۱۹۰وزارت بهداشت آماده دریافت شکایت شهروندان و مسافرین نوروزی در خصوص تخلفات بهداشتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.