شهرکرد- بارش سنگین برف در محور های کوهستانی چهارمحال و بختیاری افزون بر یک هزار مسافر را در جاده ها زمینگیر کرد و موجب به محاصره درآمدن بیشاز ۳۰ روستا شد.

برف ۱۰۰۰ مسافر نوروزی را در چهار محال و بختیاری زمینگیر کرد/۳۰ روستا در محاصره برف

به گزارش قدس انلاین، در همین رابطه فرماندار کوهرنگ از امدادرسانی به یک هزار مسافر نوروزی گرفتار در برف در محورهای این شهرستان در شامگاه جمعه خبر داد و گفت: مسافران گرفتار در برف به دلیل کولاک شدید در گردنه ها و نداشتن زنجیرچرخ از ادامه راه بازماندند که در اماکن عمومی بین راهی اسکان موقت یافتند.

مرتضی زمانپور اظهار کرد: بارش برف که روز گذشته موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۰ روستا در بخش«موگویی» ،«صمصامی»و منطقه «لبد» شده بود با تداوم بارش ها راه ارتباطی این تعداد روستا همچنان مسدود است و ماموران راهداری با تلاش شبانه روزی درصدد بازگشایی محورهای روستایی هستند.

وی ایجاد اختلال در تلفن ثابت در برخی از مناطق روستایی شهرستان کوهرنگ از روز گذشته را یادآور شد و گفت: مسئولان ستاد حوادث شهرستان برای تعمیر و برقراری ارتباط شبکه تلفن به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

فرماندار کوهرنگ افزود: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: همه مدارس، سالن های ورزشی و اماکن عمومی برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.