ایلام- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت : هشت کمپ دائم در استان ایلام آماده اسکان مسافران نوروزی است.

کمپ های دائم و موقت آماده اسکان مسافران نوروزی است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمالک شنبه‌زاده، مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام درباره اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: هشت کمپ دائم در مرکز استان ایلام و شهرستان‌های مختلف آماده اسکان مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: این کمپ‌ها در روستای حیدرآباد میشخاص، بخش میمه زرین آباد، بخش زرین آباد، شهر مهران، روستای کلم، سراب دره شهر، سراب آبدانان دایر شده است.

وی ادامه داد: این کمپ‌ها به طور کامل تجهیز شده و دارای امکانات اتاق، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و تلویزیون است.

وی اظهار کرد: کمپ‌های موقت چادری نیز در تمام شهرستان‌های استان برای اسکان مهمانان و گردشگران نوروزی در تعطیلات نوروز دایر شده است.

وی بیان کرد: این کمپ‌های موقت دارای سیستم روشنایی بوده و در نزدیکی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی به منظور رفاه حال مسافران دایر شده است.

دبیر ستاد و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در این کمپ‌ها امکان دسترسی به آب لوله کشی وجود دارد و پایگاه انتظامی برای حفظ امنیت مسافران و مهمانان نوروزی نیز در محل مستقر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.