مشهد- بازپرس شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: رئیس پلیس راه استان و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا احضار شدند.

رئیس پلیس راه و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا احضار شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن اصولی صفار افزود: این ۲ نفر برای ارائه توضیحات در خصوص وقوع سه فقره تصادف زنجیره ای در محورهای مواصلاتی استان باید در دادسرا حضور یابند.

وی بیان کرد: این احضاریه ها در راستای دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد مبنی بر رسیدگی به سوانح رانندگی در جاده های استان و ریشه یابی وقوع این سوانح ابلاغ شده است.

اصولی صفار ادامه داد: براین اساس رئیس پلیس راه و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در دادسرا حضور خواهند یافت.

دادستان استان خراسان رضوی نیز در در این زمینه با تائید احضار رئیس پلیس راه استان و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا گفت: به دنبال تصادف زنجیره ای روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی استان گزارش های مردمی مبنی بر کوتاهی برخی دستگاهها به دستگاه قضایی ارسال شده است و موضوع جز مواردی است که جنبه عمومی دارد و مدعی العموم نیز باید با تعقیقب و بررسی موضوع به آن رسیدگی کند.

طی روزهای گذشته سه فقره تصادف زنجیره ای در مسیر باغچه- مشهد رخ داد که در مهمترین این سوانح با برخورد ۴۱ دستگاه خودرو با یکدیگر، ۵۹ نفر مجروح شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.