قم- مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: تعداد ورودی خودرو به استان قم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است.

ورودی خودرو به استان قم ۲۷ درصد افزایش داشته است
به گزارش قدس آنلاین، جمالی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان طی سخنانی پیرامون تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، اضافه کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۴۰ خودرو سبک وارد استان قم شده اند.
وی افزود: از این تعداد ورودی به استان، تعداد یک میلیون و ۸۸۷ هزار و ۵۳ خودرو وارد شهر قم شده اند.
وی ادامه داد: تعداد ورودی خودرو به استان قم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است و در شهر قم نیز شاهد رشد ۱۲ درصدی ورودی خودرو هستیم.
علی رضایی معاون گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی استان نیز با اشاره به حجم تردد مسافر در استان در ایام آغازین سال، گفت: 209 هزار و 556 تن تاکنون در قم اسکان یافته اند.
وی با بیان تمهیدات اماکن مختلف برای اسکان مسافرین و زائرین در استان، جمع اسکان مسافرین و زائرین در قم طی روز جاری را ۲۵ هزار و ۷۱۶ تن اعلام کرد.
وی افزود:۶  هزار و ۶۹۵ تن در هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها و مسافرخانه ها،۱۳ هزار و ۳۹۷ نفر در مدارس، ۴هزار و ۵۸۴ نفر در اماکن مربوط به اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل اوقاف و امور خیریه و مسجد مقدس جمکران، و یکهزار و ۴۰ تن در چادر های مسافرتی طی روز جاری استقرار یافته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.