رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با اشاره به اجرای هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ مسافر از خدمات ارائه شده در قالب این طرح بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ نفر از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

مسعود حبیبی، در ارتباط با آمار کلی هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند تاکنون اظهار داشت: بیش از ۲۶ هزار و ۸۶۰ جوان عضو  هلال‌احمر در اجرای ا ین طرح مشارکت داشته که ۹۳۶۱ نفر آنها بانوان و ۱۷ هزار و ۵۰۲ نفر ‌آنها از مردان هلال‌احمر بودند.

وی افزود: ۱۷ هزار و ۸۴ نفر افراد شرکت‌کننده جوانان، ۵۱۶۹ نفر از دانشجویان و ۱۷۷۷ نفر دانش‌آموزان، ۵۲۴نفر از طلاب، ۱۴۳۵ نفر از روستائیان و ۷۵۳ نفر از غنچه‌های هلال‌احمر بوده که در این طرح مشارکت داشته و در مجموع بیش از ۲۶ هزار نفر شدند.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر ادامه داد: بیش از یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات جوانان هلال‌احمر در پست‌های ثابت و سیار بهره‌مند شده‌اند که خدمات ارائه شده به مسافران در ایستگاه‌های سلامت، فضاهای دوستدار کودک و خیمه‌های نماز بوده است.

حبیبی گفت: ۱۱۷ هزار و ۳۸۸ مورد از خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های سلامت، ۱۱۷ هزار و ۴۲۵ مورد از خدمات ارائه شده در فضاهای دوستدار کودک و بیش از ۸۵ هزار از خدمات ارائه شده در خیمه‌های نماز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۶۷۹ هزار و ۴۶۴ نقشه، ۳۶۹ هزار و ۳۴۵ بروشور و ۴۳۴ هزار و ۳۶۹ مورد از سایر محصولات فرهنگی در میان مسافران توزیع شده است و در مجموع می‌توان گفت: یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۱۷۸ مورد اقلام میان مسافران توسط جوانان هلال‌احمر توزیع شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: مسافران استان‌های مازنداران، گلستان، گیلان، یزد، سیستان و بلوچستان، قم، خوزستان و لرستان همچنین خراسان رضوی بیشترین آمار مراجعات به پایگاه‌های سلامت را داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.