زاهدان- وزیر دادگستری روز شنبه در سفر به شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر چه به مبحث اشتغال و تولید اهمیت داده شود و مردم بیشتر پای کار بیایند و دولت هم حمایت لازم را داشته باشد در زمینه کاهش جرائم و سبک سازی پرونده های ورودی به حوزه قضایی تاثیرگذار خواهد بود.

مردم پای کار بیایند دولت حمایت می کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز شنبه در سفر به خاش افزود: این شهرستان با داشتن ظرفیت های ارزشمند مرزی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی یکی از قطب های مهم اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

وی بیان کرد: وجود ۳۸ هزار هکتار اراضی باغی و زراعی و تولید سالانه افزون بر ۳۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی نشان دهنده توان اقتصادی، اشتغالزایی و تولیدی خاش است.

وزیر دادگستری گفت: همت و تلاش مردم سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان خاش در زمینه تولید و اشتغال و کمک به تحقق شعار سال و اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید ستودنی است.

وزیر دادگستری اظهار داشت: دولت به سهم خود در تلاش برای رونق تولید و اشتغال است و در همین راستا از توان و ظرفیت ارزشمند مردم برای توسعه و پیشرفت هر منطقه استفاده می کند.

وی گفت: دولت با حمایت از بخش خصوصی و رونق دادن به بخش کشاورزی و استفاده بهینه از آب و نیز اجرای طرحهای آبیاری تحت فشار در صدد تحقق اهداف اشتغالزایی و تولید است.
 


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.