بجنورد- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از پذیرش حدود ۸هزار نفر زائر حرم امام رضا (ع) در مدارس این شهرستان خبر داد.

۸ هزار نفر در مدارس بجنورد اسکان یافتند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، محمود اسدی گفت: از ۲۷ اسفند ماه الی ۴ فروردین ماه تعداد دو هزار و ۱۱۶ خانوار با تعداد ۷ هزار و ۶۰۹ نفر در مدارس آموزش و پرورش بجنورد پذیرش و اسکان داده شده اند.
وی با بیان اینکه در ستاد اسکان آموزش و پرورش اولویت اول اسکان با فرهنگیان است افزود: در طی این ایام یکهزار و ۵۱۵ خانوار فرهنگی با ۵ هزار و ۴۵۱ نفر بیشترین آمار اسکان در مدارس را به خود اختصاص داده است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین به اسکان ۶۰۱ خانوار کارکنان دولت و سایر اقشار اشاره و افزود: این خانوار ها با تعداد دو هزار و ۱۵۸ نفر در مدارس اسکان داده شده اند .
اسدی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران ما در ستاد اسکان آموزش و پرورش فراهم کردن شرایط مناسب جهت مسافران نوروزی است خاطر نشان کرد: جهت اسکان زائران حرم امام رضا (ع) و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات ۶۴ مدرسه در بجنورد تجهیز شده است و در حال خدمات رسانی به مسافران است.
وی اظهار داشت: مدارس شهرستان بجنورد ۶۶ درصد از مسافرانی که در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خراسان شمالی پذیرش شده اند را به خود اختصاص داده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد یادآور شد: یکی از مدارس شهر بجنورد نیز برای پذیرش خانواده مصدومان و بیماران در نزدیکی یکی از بیمارستان های بجنورد آماده شده است و به صورت رایگان آنان را پذیرش می کند.
اسدی افزود: پذیرش مسافران در مدارس شهرستان تا صبح ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد و پس از آن به منظور آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان، زمان اسکان مسافران پایان می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.