بجنورد- معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: برای طرح نوروزی امسال، ۱۸ پست ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت در سراسر استان مستقر شده که طی روزهای ۲۵ اسفند تا دوم فروردین ۹۶ ، ۲۳ هزارو ۳۷۸  نفر از خدمات جوانان هلال احمر در پست های ثابت و سیار بهره مند شدند.

۲۳ هزار و ۳۷۸ نفر از خدمات جوانان هلال احمر خراسان شمالی بهره مند شدند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی علی آبادی با بیان اینکه روزانه ۹۰ نفر از اعضای جوان این جمعیت در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، افزود: در ۱۰روز گذشته نیز ۹۹۴ نفر به خیمه‌های نماز، ۵۱۲۲ نفر به فضای دوستدار کودک و ۵۸۱۸ نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مراجعه کرده‌اند.

وی  از راه‌اندازی کمپین «نه به تصادف» در خراسان شمالی خبر داد، افزود: راه‌اندازی کمپین «نه به تصادف» یکی از اقداماتی بود که امسال برای دومین سال در برنامه‌های این جمعیت قرار گرفت که امروز شاهدمراجعه هم‌وطنان به این کمپ و به عضویت در آمدن هشت هزارو ۹۶۲ نفر با امضای میثاق‌نامه بودیم.
معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان گفت: در این مدت ۱۱ هزارو ۸۱۷عدد نقشه ی استان ، ۱۳هزارو۸۰۴ بروشور و۱۱ هزارو ۸۲۳ عدد سایر اقلام فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.
علی آبادی همچنین با اشاره به مراجعه  ۱۵ هزارو ۸۷۶  نفر به پست های ثابت و سیار ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروز پارسال  هم ،گفت:  این آمار در مقایسه با تعداد مراجعه کنندگان امسال دوبرابربوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.