رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان تهران با ابراز خرسندی از حضور پر شور داوطلبان در استان تهران ، اضافه کرد که آمارها حاکی از استقبال بسیار خوب نامزدها در سراسر کشور است .

استقبال خوب داوطلبان برای ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراها شهر و روستا

به گزارش« قدس آنلاین» به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران ،"علیرضا رحیمی" در حاشیه بازدید از محل نام نویسی داوطلبان شوراهای شهر تهران ، ری و تجریش در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون مشکل خاصی نبوده و درصورت بروز مشکلات جزئی مسئولان فرمانداری ها با پادرمیانی این مشکلات را مرتفع کرده اند.
 رحیمی گفت: موضوع نظارت هم در مرحله تایید صلاحیت ها و نظارت بر فرآیند ثبت نام و مراحل بعدی برای ما اهمیت بسیار دارد که هم اکنون این نظارت ها با دقت کامل در حال انجام است.
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران، تصریح کرد: نظارت ما غیراستصوایی و قانونی است و مر قانون را بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه انجام می دهیم و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم به بهانه نظارت در زندگی خصوصی افراد دخالت شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سالجاری در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.