زاهدان- مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی از دندانپزشکان گروه آل یاسین در زیارتگاه حضرت ابوالفضل( ع) هامون حضور یافته و به ویزیت رایگان زائران پرداختند.

حضور دندانپزشکان در بقاع متبرک سیستان/۱۰۳ هزار نفر در طرح آرامش بهاری حضور یافتند
به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام اسماعیل تدینی اظهار داشت: در این طرح جهادی که سه دندانپزشک حضور داشتند ویزیت بیماران و خدمات ارائه شده به صورت کاملا رایگان بوده است.
 
وی با بیان اینکه در طرح نوروزی آرامش بهاری بقاع متبرکه، ۱۰۳ هزار نفر مسافر و زائر نوروزی از خدمات اوقاف بهره مند شدند افزود: طرح آرامش نوروزی امسال نیز در سیستان و بلوچستان همزمان با سایر نقاط کشور اجرا شد که با استقبال بی نظیر مردم همراه بوده است.

وی افزود: در طرح آرامش بهاری که در بقاع متبرکه سراسر استان اجرا می شود خدمات بسیاری از قبیل برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغان و روحانیون به مردم ارائه می شود که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون مسافران و گردشگران بسیاری از خدمات آن در استان بهره مند شده اند.

وی در پایان گفت: با فرهنگ سازی های انجام شده در سال جاری تعداد موقوفات در سراسر استان با افزایش خوبی همراه بوده است اما با این حال انتظار می رود با توجه به نیازهای جامعه وقف در تمامی زمینه ها گسترش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.