سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به مشکلات این تیم اشاره و اعلام کرد کاستی‌های تیم سوم جهان را با سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در میان گذاشته است.

مشکلات و نیازهای تیم ملی فوتسال از زبان ناظم‌الشریعه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمد ناظم‌الشریعه پس از تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی کرواسی اظهار داشت: ما در تاریخ چهاردهم و پانزدهم فروردین دو بازی دوستانه با تیم ملی کرواسی داریم و به همین دلیل این اردو را تشکیل دادیم. در این اردو از 18 بازیکن دعوت کرده‌ایم که 14 نفر از آنها را همراه خود به کرواسی می‌بریم. ما بیشتر دوست داشتیم تیم «ب» را به این اردو دعوت کنیم، اما به دلیل اینکه بیشتر بازیکنان این تیم مشکل خروج از کشور داشتند مجبور شدیم چند بازیکن باتجربه را مانند حسن‌زاده و اسماعیل‌پور به این اردو دعوت کنیم. بازیکنان باتجربه کنار جوانان، تیم باانگیزه‌ای را تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه افزود: کرواسی تیم خوبی است، این تیم یک ماه پیش در دو بازی ایتالیا را شکست داده و تیم قدرتمندی است. این تیم از تیم‌های خوب اروپاست.

سرمربی تیم ملی فوتسال  در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات این تیم برطرف شده است یا خیر؟، گفت: مشکلات تیم ملی در حال رفع شدن است. یکسری از مشکلات برطرف شده است. در مورد برخی دیگر از مشکلات نیز با خود کفاشیان صحبت کردیم. به طور مثال باید پارکت سالن عوض شود، زیرا اصلاً شرایط خوبی ندارد. همچنین دفتر کمیته فوتسال در کمپ تیم‌های ملی باید تکمیل شود. ما برای آنالیز نیاز به یک دفتر داریم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که با توجه به دعوت جوانان به اردو تکلیف باتجربه‌های تیم چه می‌شود، گفت: آنها بهترین‌های ایران هستند و سوم جهان شده‌اند. ما به دلیل اینکه شش ماه تا آغاز مسابقات زمان داریم فعلاً خواسته‌ایم تیم «ب» را به تیم اصلی‌مان نزدیک کنیم. این بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند جزو بهترین‌ها لیگ بوده‌اند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.