اهواز- نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی گفت: حضور این کاروان ها در یادمان های دفاع مقدس بار فرهنگی بسیار خوبی برای سراسر کشور دارد و درخوزستان بعنوان مشهد شهدا و کربلای ایران این بارفرهنگی بیشتر به چشم می خورد.

راهیان نور پتانسیل  فرهنگی بسیار مناسبی برای کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همایون یوسفی در بازدید از پادگان شهید محمودوند بابیان اینکه پیام راهیان نور در یک جمله می توان گفت همه  ما مدیون شهدا هستیم، اظهارکرد: تاثیر حضور کاروان راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس بار فرهنگی بسیار خوبی برای سراسر کشور دارد و درخوزستان به عنوان مشهد شهدا و کربلای ایران این بارفرهنگی بیشتر به چشم می خورد و ان شاء الله همه مردم خوزستان بتوانند از آن بهره کافی را داشته باشند.

وی بااشاره به اینکه ارزش های تاریخی به ویژه دفاع مقدس هرچه بیشتر پاسداری شوند، آن وقت میراث عظیم و با ارزشی را برای آیندگان باقی می گذاریم افزود: حضور ما در این محل ان شاء الله تبرکی باشد تا در آینده بتوانیم خدمتگزاری مناسبی در این زمینه ها داشته باشیم.

نماینده مردم اهواز بااشاره به اینکه هدف از بازدید از خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور بودتا از نزدیک با زحمات مسئولان این حوزه آشنا شویم، بیان کرد: همچنین از طرفی قصد صحبت بازائرانی را داشتیم که برای زیارت از این اماکن مقدس آمده اند.
  
یوسفی گفت: کار با ارزشی است که طی سال های متمادی باعث شکل گیری فرهنگ زیارت از اماکن دفاع مقدس شده و مردم با بازدیدهای خود از شهادتگاه شهدا وجنگ تحمیلی باعث افزایش نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.