دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمایشگاه «مهر در خشان ۲» به درستی نقطعه ضعف اقتصاد ایران را شناخته و به دنبال شناساندن توانایی‌های داخلی است.

نمایشگاه" مهر درخشان۲" نقطه ضعف اقتصاد ایران را به درستی شناخته است

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از آستان‌نیوز، محسن رضایی در بازدید از نمایشگاه «مهر در خشان» با قدردانی از اقدام آستان قدس رضوی در برپایی نمایشگاه‌های حمایت از کالای داخلی و تولید کننده ایرانی تصریح کرد: اقتصاد ملی تا زمانی که بومی و با فرهنگ و روحیات مردم، امکانات جغرافیایی و مادی هماهنگ نشود، دچار تحول نخواهد شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای رسیدن به یک اقتصاد بومی مبتنی بر کالای داخلی، توسعه کسب و کارهای خانگی و متوسط است.
رضایی با بیان اینکه بسیاری از کالاهای ساخت ایران دارای کیفیت بالایی هستند ولی مردم بدلیل نبود اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب اطلاعی ندارند تصریح کرد: نمایشگاه «مهر در خشان 2» به درستی نقطعه ضعف اقتصاد ایران را شناخته و به دنبال شناساندن توانایی‌های داخلی است.
به گفته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برگزاری نمایشگاه‌های حمایتی همچون «مهر در خشان 2» یکی از آن امکاناتی است که می‌تواند کیفیت و قیمت کالاهای ایرانی را به مردم بشناساند و در حقیقت در گسترش بازار تولیدات داخلی مؤثر باشد.
رضایی با اشاره به سفر سالانه میلیون‌ها زائر به مشهدمقدس و بازار وسیع سوغات بیان کرد: اکثر زائران به دنبال خرید سوغاتی با رنگ و بوی امام رضا(ع) هستند و باید با برنامه ریزی مناسب، کالای ایرانی را جایگزین کالاهای نامرغوب خارجی کرد.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: کالای ایرانی دارای جذاب بسیاری برای گردشگران خارجی است و باید با ارائه مناسب و با کیفیت، بازار کالاهای سوغات را رونق بخشید که نمایشگاه «مهر در خشان 2» در این زمینه به خوبی عمل کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.