اهواز- شهردار کلانشهر اهواز گفت: دومین آبنمای موزیکال بزرگ کشور در پارک ۴۲ هکتاری و ساحل کارون این شهرستان افتتاح شد.

دومین آبنمای موزیکال بزرگ کشور در اهواز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید خلف موسوی در مراسم افتتاح دومین آبنماموزیکال بزرگ کشور بابیان اینکه این آبنما به لحاظ حجم و اندازه دومین آبنمای موزیکال کشور است اظهارکرد: این آبنما با استفاده از توان متخصصین بومی استانی راه اندازی شده است.

وی افزود: این آبنمابا همکاری شهرداری اهواز و سازمان زیباسازی شهرداری با اعتبار ۵ میلیارد تومان از بودجه شهرداری ساخته شد.

شهرداری کلانشهر اهواز گفت:  ابعاد استخر این آبنما موزیکال  ۴۰ در ۸۰ متر و تعداد ۷۰۰  نازل و پرتاب بیش از ارتفاع ۳۰ متری خواهد بود.

موسوی بابیان اینکه سیستم برنامه ریزی پیشرفته مرکزی آن از ویژگی های منحصر به فرد این سامانه نشاط آفرین است گفت: استقرار آن در پارک ۴۲ هکتاری و ساحل کارون، شرایط نشاط آوری را برای مردم شهرستان ایجاد خواهد کرد.

 وی بابیان اینکه این آبنما از سال ۹۳ شروع به کار شده عنوان کرد:  پایان سال۹۵ این پروژه بزرگ  به اتمام رسید.

شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه بعداز پارک ملت تهران این دومین آبنمای موزیکال بزرگ کشور راه اندازی شده است گفت: چهار پروژه زیباسازی دیگر از جمله آبشاری کنار پل سوم اهواز، آبنمای صخره و دو آبنمای کف خشک به همت شهرداری و سازمان زیباسازی شهرداری آماده بهره برداری می باشند.

موسوی بابیان اینکه شهردار از ابتدای شروع به کار دوره چهارم شورای شهرکلانشهر اهواز با الهام گرفتن از توانمندی های مردم و با درک صحیح از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با اتکای به خود پروژه های عظیمی را از جمله تعریض پل سوم یا شهید دقایقی، احداث رو گذر مدافعین حرم(جوادائمه)، زیر گذر شریعتی، زیرگذر خلیج فارس، نهضت  آسفالت در مناطق محروم از جمله عین دو، کرشات، سیاحی، ملاشیه و سایرمناطق محروم اهواز شروع و به بهره برداری رساند.
وی ادامه داد: در سطح شهرستان اهواز نیز ۸ سرای محله در حال راه اندازی است که امسال شاهدبهره برداری از چهار سرای محله خواهیم بود.

شهردار کلانشهر اهواز در ادامه به احداث۴۲ مجموعه ورزشی با چمن مصنوعی در مناطق هشت گانه اهواز خبرداد و افزود: ۱۵ مجموعه ورزشی دیگری نیز در دستورکار و احداث خود داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.