بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی ۵۰ هزار و ۴۴ مسافر در قالب ۴ هزار و ۲۵ سفر توسط ۶۲۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای خراسان جنوبی از ۲۵ اسفندماه ۹۵ آغاز طرح نوروزی تا ۵ فروردین ۹۶ خبر داد.

بیش از ۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی جا به جا شدند

به گزارش قدس آنلاین، جعفر شهامت شامگاه یکشنبه در بازدید از پایانه مسافربری بیرجند با اشاره به آخرین وضعیت حمل‌ونقل مسافر از طریق جاده‌های استان از ابتدای شروع سطح سفرهای نوروزی تا پایان ۵ فروردین ۹۶ اظهار داشت: زمان اجرای طرح سفرهای نوروزی ۹۶ از مورخ ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری به مدت ۲۰ روز است.

وی افزود: در مدت‌زمان پیش‌فروش حضوری و غیرحضوری بلیت‌ اتوبوس‌های مسافربری از تاریخ اول تا ۳۰ اسفندماه ۹۵ قریب به یک هزار و ۴۱۶ بلیت پیش‌فروش شد که ۳۱ درصد آن به‌صورت غیرحضوری بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: در طرح سفرهای نوروزی ۹۶ حدود ۲۴۷ دستگاه اتوبوس، ۱۳۲ دستگاه مینی‌بوس و ۲۴۱ دستگاه سواری کرایه برای خدمت‌رسانی به مسافران در نظر گرفته‌شده که بیش از یک هزار و ۶۹۵  راننده در این طرح فعالیت می‌کنند.

شهامت با اشاره به آمار سفر و مسافر جاده‌ای در طول طرح سفرهای نوروزی تا ۵ فروردین ماه ۹۶ تصریح کرد: در این مدت طبق آمار حاصل از شمارش صورت ‌وضعیت‌ها ۴ هزار و ۲۵ سفر انجام و تعداد ۵۰ هزار و ۴۴ مسافر جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به سهم ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در این مدت خاطرنشان کرد: در این مدت ۴۳ درصد از مجموع سفرهای انجام‌ شده معادل یک هزار و ۷۱۵  سفر با اتوبوس انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین در این مدت ۱۶ درصد از مجموع سفرهای انجام‌ شده معادل ۶۴۷ سفر از طریق مینی‌بوس و ۴۱ درصد سفرها معادل یک هزار و ۶۶۳ سفر با استفاده از سواری کرایه بین‌شهری انجام‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.