اهواز_استاندار خوزستان گفت: اهواز، پتانسیل و ثروت لازم را برای تبدیل شدن به کلانشهری مدرن و به روز را دارد.

اهواز پتانسیل  رسیدن به کلانشهر مدرن را دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی در آیین بهره برداری از دومین آبنمای موزیکال بزرگ کشورشامگاه یکشنبه در اهواز اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم شرایط زیست بهتر و با استانداردهای پیشرفته تر زندگی و شهر و استانی مدرن و به روز در حد بضاعت داشته باشیم.

وی بااشاره به اهمیت پروژه دومین آبنمای موزیکال بزرگ کشور  و چهار پروژه دیگر از جمله آبشار کنار پل سوم، آبنمای صخره، و دو آبنمای کف خشک گفت: این گونه پروژه ها به مفرح شدن و ایجاد انبساط خاطر شهروندان کمک می کند و امیدواریم با نگهداری صحیح از این پروژه ها، این تقویت روحیه در میان  مردم و جوانان ادامه یابد.

استاندار خوزستان با اشاره به این پروژه ها، ادامه داد: باید به زیرساخت ها و زیر بنایی که باعث رشد و توسعه اهواز در حوزه حمل و نقل و سایر حوزه های شهری می شود، توجه ویژه شود.

وی عنوان کرد: اهواز، پتانسیل و ثروت لازم را برای تبدیل شدن به کلانشهری مدرن و به روز را دارد.

شریعتی بر لزوم همکاری بین بخشی میان دستگاه های مختلف جهت نیل به توسعه استان تاکید کرد.  

وی بیان‌کرد: امیدواریم در سال ۹۶ پروژه های درحال احداث هرچه سریعتر به بهره برداری برسند و کام مردم اهواز و استان را شیرین کنند.  

استاندار خوزستان در خصوص روشنایی پارک ساحلی اهواز گفت: باتوجه به زحمات  انجام شده در پارک ساحلی اهواز، ضرورت دارد که شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان در راستای  روشنایی مجموعه پارک ساحلی به شهرداری کمک کند.

سال ۹۵ موج عمرانی

سرپرست فرمانداری اهواز نیز در آیین افتتاح این پروژه بزرگ در اهواز بابیان اینکه بهار و نوروز نماد خجستگی و نو شدن است اظهارکرد: امیدواریم امسال شاهد رشد و شکوفایی شهرستان اهواز باشیم.

خون میرزایی گفت:  سال ۹۵ هر چند نسبت به سال ۹۴ سالی بهتری از نظر کاری های اجرایی بوده ولی به لحاظ مالی سال سختی برای دستگاه های اجرایی استان بود.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: سال ۹۵ موج عظیمی از کارهای زیر ساختی و پروژه های زیربنایی را به همت دولت، استانداری و شهرداری اهواز شاهد بودیم، امیدواریم این پروژه ها در سال ۹۶ به بهره برداری برسند.

خون میرزایی بااشاره به شعار سال گذشته بیان کرد: علاوه بر پروژه های انجام شده نیز بر روی تدوین برنامه های جدید تمرکز داشتیم و ان شاء الله امسال شاهد افتتاح پروژه های اشتغال زا در سطح استان باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق استاندار و فرمانداری اهواز افزود: امیدوارم در سال جدید به همت استانداری و شهرداری اهواز به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شود.

خون میرزایی اظهارکرد: مردم استان در ماه های پایانی سال۹۵ سختی های زیادی را متحمل و با صبوری این مشکلات را تحمل کردند.

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: قطعا این مردم مقاوم و خون گرم شایسته ی خدمت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.