قلعه گنج- معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تمام افراد گرفتار در سیلاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان نجات پیدا کرده‌ و عملیات امداد با موفقیت به پایان رسید.

آخرین افراد گرفتار شده در سیلاب جازموریان نجات یافتند

به گزارش قدس آنلاین، معاون سازمان مدیریت بحران کشور با حضور در منطقه جازموریان واقع در جنوب استان کرمان از نزدیک در جریان امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب قرار گرفت.

بهنام سعیدی در حاشیه عملیات امداد و نجات عشایر گرفتار سیلاب منطقه جازموریان واقع در جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در این منطقه اظهار داشت: عملیات امداد و نجات به عشایری که در پی بارش باران و جاری شدن سیلاب در منطقه جازموریان در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند از نخستین ساعات وقوع حادثه در دستور کار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در منطقه این عملیات با موفقیت انجام شد و تمام افراد گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند.

سعیدی بیان داشت: در عملیات امداد و نجات سیل‌زدگان چند تیم امدادی و تیم واکنش سریع در منطقه جازموریان حضور داشتند که اقدامات آن‌ها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط جوی، وسعت زیاد منطقه و پراکندگی عشایر کار امداد و نجات در جازموریان دشوار شده بود، تصریح کرد: با توجه به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته به صورت شبانه‌روزی بیش از ۱۰۰ نفر از محصور شدگان در باتلاق جازموریان نجات و اسکان داده شده‌اند.

سعیدی با بیان اینکه امروز نیز یک فروند بالگرد برای گشت‌زنی و بررسی منطقه جازموریان به این منطقه اعزام شد و کار تجسس را آغاز کرد، گفت: این اقدام برای اطمینان در عملیات امداد و نجات انجام گرفت تا در صورت مشاهده احتمالی افرادی که در این منطقه گرفتار سیلاب شده‌اند، امدادرسانی انجام گیرد.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات با تجهیزات تخصصی نجات همچنان در منطقه جازموریان حضور دارند و در این زمینه آمادگی مطلوبی وجود دارد.

سعیدی بیان داشت: افراد نجات‌ یافته از سیلاب در شهرستان‌های قلعه‌گنج و رودبار جنوب اسکان داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.