مارکو وراتی، این روزها تیم های زیادی را خواهان خود می بیند. ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن به یک هافبک سطح بالا در فوتبال اروپا بدل شده است.

احتمال بازگشت مارکو وراتی به فوتبال ایتالیا قوت گرفت

به گزارش قدس آنلاین، سال ۲۰۱۲ بود که وراتی به درخواست آنچلوتی از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست و حالا آن هافبک جوان و بی تجربه، به ستاره ای تبدیل شده است که بارسلونا حاضر است او را به خدمت بگیرد.

وراتی که شایعاتی مبنی بر جدایی اش از PSG در پایان همین فصل به گوش می رسید، پس از بازی ایتالیا-آلبانی رسما اعلام کرد که فصل بعد نیز در پاریس خواهد ماند.

او در مصاحبه با رای اسپورت نیز از احتمال بازگشتش به سری آ در آینده خبر داد و گفت:« هم تیمی هایم در پاری سن ژرمن بسیار به من نزدیک هستند و من آنجا همیشه احساس بودن در خانه را داشته ام. من همیشه هوادار این تیم باقی خواهم ماند.»

او افزود:" در پاریس خوشحالم ولی در آینده ممکن است به سری آ برگردم. سری آ در کنار لالیگا و لیگ برتر انگلیس، از بزرگترین لیگ های دنیاست. اگر قرار باشد روزی از پاری سن ژرمن جدا شوم، پیوستن به یک تیم ایتالیایی از گزینه های من خواهد بود. تیم های ایتالیایی  مثل یوونتوس و اینتر آماده هستند تا برای جذب بازیکن مبالغ زیادی هزینه کنند. در میان تیم های ایتالیایی، یوونتوس قدرت بیشتری دارد و با خریدهای جدیدی که خواهد داشت، این قدرت را برای سه یا چهار سال آینده افزایش نیز خواهد داد. اگر روزی پاری سن ژرمن را ترک کنم، هیچ مشکلی برای بازی در یک تیم ایتالیایی نخواهم داشت."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.