اسلام- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی به تعداد ۴۳۵ نفر حادثه دیده از ابتدای اجرای طرح نوروزی در این استان خبر داد.

۴۳۵ حادثه دیده در ایلام امداد رسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد سلیمانی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت در تعطیلات امسال افزود: در اجرای این طرح تاکنون ۴۳۵ نفر که دچار حادثه شدند بودند، توسط امدادگران این جمعیت امداد رسانی شدند.

سلیمانی با بیان اینکه در اجرای این طرح تاکنون به ۲۵ حادثه رانندگی مسافران امداد رسانی شده است، تاکید کرد: تعداد حادثه دیدگان در این سوانح ۴۳۵ نفر بودند ضمن اینکه در این حوادث ۴۳ نفر مصدوم شدند که ۲۰ نفر به مراکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح امداد و نجات که از ۲۵ اسفند پارسال آغاز شده علاوه بر ۱۲ پایگاه جاده ای ثابت مستقر در جاده های ارتباطی استان، سه پایگاه دیگر نیز به صورت سیار راه اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: ۹ دستگاه خودرو ست نجات، ۱۵ دستگاه آمبولانس و پشتیبان نیز به همراه ۵۱ امدادگر آموزش دیده در این پایگاه ها مستقر و تا ۱۵ فروردین نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران و گردشگران نوروزی اقدام می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.