تولیت آستان قدس رضوی در دومین روز کاری سال جدید در دیدار با مسئولان مختلف مسائل مربوط به زیارت و زائران را پیگیری کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در دومین روز کاری سال جدید مسائل مربوط به زیارت و زائران را پیگیری کرد

به گزارش«قدس آنلاین» به نقل از آستان نیوز، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دومین روز کاری سال جدید در دیدارهای جداگانه باشورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، جمعی از مدیران آستان قدس رضوی و فرماندار مشهد و جمعی از مدیران این فرمانداری گفت‌وگو و مسائل مرتبط با زیارت و خدمت رسانی به زائران را پیگیری کرد.
وی در دیدار با شورای عالی فرهنگی آستان قدس ضمن تشکر از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته به ویژه طرح ریحانه که از شهادت حضرت زهرا(س) تا ولادت ایشان ادامه داشت بر ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید، ارتقاء فرهنگ زیارت، افزایش خدمات فرهنگی در حرم مطهر رضوی و استقبال از گروه‌های دانش آموزی و دانشجویی در اردوگاه‌های آستان قدس رضوی تأکید کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در دیدار با فرماندار مشهد و جمعی از معاونین این فرمانداری خواستار آمادگی بیشتر مدیریت شهری در میزبانی مطلوب از زائران حضرت رضا(ع) شد و توجه به تسهیل زیارت، رفع کمبودها و ارائه خدمات مناسب به زائران را ضروری دانست.
وی در دیدار با معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس به همراه جمعی از مدیران این معاونت بر رفع موانع زیارت تأکید کرد و خواستار ایجاد و حفظ نظم، تسهیل اطعام زائران و خدمت رسانی مطلوب به زائران شد.
گفتی است؛ تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته در اولین روز کاری خود در سال 96 از داروسازی ثامن بازدید کرد و توجه به شعار سال «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» را مورد تأکید قرار داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.