قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مهمترین برنامه و رویکرد آستان قدس رضوی در سال جدید تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش سرانه خدمات به زائران بارگاه منور امام رضا(ع)است.

تحقق شعار سال و افزایش سرانه خدمات به زائران مهمترین رویکردهای سال ٩٦ است

به گزارش«قدس آنلاین» به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در دیدار نوروزی با کارکنان آستان قدس رضوی ضمن تبریک سال جدید که عطرآگین با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)است، اظهار داشت: در سال ٩٥ به فضل خداوند و عنایات امام رضا(ع)اقدامات شایسته‌ای در راستای اجرایی کردن دستورات مقام معظم رهبری در منشور ٧ گانه صورت گرفت و بدنه کارکنان و خدام این نهاد مقدس با عزم جدی و روحیه جهادی به میدان آمدند.
وی تصریح کرد: خرسندیم که در نخستین روز سال جدید با منویات و فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر رضوی، مسیر آینده کشور ترسیم شد و امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان و مردم برای حل مشکلات کشور و گره گشایی از کار محرومان و مستضعفان گام‌های اساسی برداشته شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای افزایش خدمات رفاهی و پذیرایی از زائراننوروزی بیان داشت:تلاش مجموعه براین است که در سال ٩٦ با افتتاح پروژه‌های زائرشهر و زائرسرا بتوانیم زمینه تشرف دلدادگان امام رضا(ع) را بیش از گذشته فراهم کنیم.
بختیاری با اشاره به افتتاح خطوط جدید تولید دارو در شرکت داروسازی ثامن در نخستین روزکاری سال جدید با حضور تولیت آستان قدس رضوی، گفت: رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان ایران اسلامی نیازمند باور و اعتماد به نیروهای داخلی و حمایت از تولید ملی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.