مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، تمام تیم‌های حاضر در گروه این تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی شانس راهیابی به این رقابت‌ها را دارند.

حسینی: در گروه ما همه تیم‌ها شانس صعود دارند/ به چینی‌ها احترام می‌گذاریم

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال حسینی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ایران و چین در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی را مقابل قطر انجام دادیم و برد خوبی را به دست آوردیم. فردا هم  مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بسیار خوب و باانگیزه است و سرمایه‌گذاری زیادی روی فوتبالش انجام داده است. در گروه ما همه شانس صعود دارند و این کارمان را سخت می‌کند، به خصوص چینی‌ها که کمپ‌های زیادی دارند و روی فوتبال‌شان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. متأسفانه ما این شرایط را نداشتیم.

وی در ادامه افزود: همان‌طور که سرمربی تیم ملی گفت حضور هواداران در دیدار فردا بسیار مهم است و امیدوارم ما را حمایت کنند تا انگیزه بگیریم. ما به چینی‌ها احترام می‌گذاریم، اما امیدوارم دستورات کادر فنی را به درستی اجرا کنیم تا سربلند از زمین خارج شویم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه تیم ایران تنها تیمی بوده که در انتخابی جام جهانی 1978 آرژانتین بدون گل خورده راهی جام جهانی شده است و آیا تیم فعلی می‌تواند این رکورد را تکرار کند، گفت: ما به رکورد فکر نمی‌کنیم و نه به گذشته کاری داریم و نه به آینده فکر می‌کنیم. ما تمام فکر و تمرکزمان روی بازی فرداست. همه بچه‌های تیم هم تمرکزشان را روی بازی فردا گذاشته‌اند.

حسینی درباره اینکه چه درخواستی از هواداران برای حضور در ورزشگاه دارد، گفت: مطمئناً حضور هواداران بسیار مهم است و این فقط درخواست من نیست، بلکه درخواست همه بازیکنان است که هواداران فردا با حضور در ورزشگاه ما را حمایت کنند. امیدواریم که ورزشگاه پر از جمعیت شود که این به تیم ملی بسیار کمک خواهد کرد. همه ما منتظر حضور هواداران هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.