ساری- مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری، اعلام کرد: برنامه دوره آموزشی انتخابات مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای قریب ۱۱۰۰ مجری انتخابات در ۸ مرکز مازندران طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم فروردین ماه ۹۶ برگزار می شود.

۱۱۰۰ مجری انتخابات در مازندران آموزش می بینند

به گزارش قدس انلاین، به نقل از استانداری مازندران جعفر قمی یاد آور شد: این دوره ها، سرفصل های آشنایی با قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، سیستم انتخاباتی و کاربری سیستم جامع انتخابات، راهبردها و سیاست های وزارت کشور در دو انتخابات پیش رو و مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم جامع برای گروه های یاد شده تشریح و تبیین می گردد.

دبیر ستاد انتخابات استان، گفت: این دوره آموزشی قائم شهر، بابل، نور، نوشهر، بهشهر، ساری، بابلسر و تنکابن در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم فروردین ۹۶  برگزار می گردد.

قمی،افزود: ۱۹۸ نفر در قائم شهر، ۱۸۱ نفر در بابل، ۸۸ نفر در نور، ۸۴ نفر در نوشهر، ۱۲۲ نفر در بهشهر، ۱۴۰ نفر در ساری، ۱۰۰ نفر در بابلسر و ۱۷۰ نفر در تنکابن در این دوره آموزشی شرکت خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.