بجنورد- رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تمام مراحل انتخابات شورای شهر بجنورد به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتخابات شورای شهر بجنورد تمام الکترونیکی برگزار می شود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمد تقی ایرانی در دیدار با شورای هماهنگی روابط عمومی استان با اعلام احتمال برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در شهر شیروان خبر داد واظهار داشت: دو فرآیند پایانی یعنی اخذ رای و شمارش آرا در این انتخابات نیز الکترونیکی خواهد بود.
ایرانی به ثبت نام ۵۴۱۲نفر در انتخابات شورای شهر و روستا اشاره داشت و افزود: حضور چشمگیر نامزدهای انتخاباتی در مرحله ی ثبت نام و اسم نویسی نوید بخش برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری است.
وی ادامه داد: افزایش جوانان و بانوان جهت نام نویسی انتخابات شورای شهر و روستا از نکات مهم در این مرحله از انتخابات است.
وی تاکید کرد: تخصص گرایی و حضور افرادی با مدارک علمی بالا نیز از اولویت های ما بوده است که خوشبختانه با توجه به آمار ارائه شده از مراحل ثبت نام و اسم نویسی این موضوع تحقق یافته است.
ایرانی بیان داشت: در انتخابات شورای شهر ۱۰۸ نفر و در انتخابات شورای روستا ۱۳۸ نفر از بانوان نام نویسی کرده اند و این موضوع بیانگر افزایش امید و نشاط در بانوان جهت حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.
وی تصریح کرد: بعد از اتمام مرحله نام نویسی مراحل بررسی، رد و تایید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی از سوی هیئت های اجرایی و نظارت استان شروع خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: ۲۲اردیبهشت آغاز تبلیغات رسمی از سوی کاندیداهای برگذیده است.
محمد تقی ایرانی افزود: هئیت های نظارتی و اجرایی استان نسبت به وظایف ملی و دینی خود در انتخابات واقف بوده و رعایت قانون و اصل بی طرفی را در دستور کار خود قرار داده اند.
ایرانی اذعان داشت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان باید جهت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به ویژه در فضاهای مجازی حضوری فعال داشته باشند.
وی تاکید کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری است و بنابراین تمامی مسوولین و مدیران استانی و شهرستانی باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
 ایرانی افزود: رعایت قانون و پرهیز از تخریب شخصیت سایر کاندیداها باید از سوی تمامی نامزدهای انتخاباتی رعایت گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.