کرمان- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: ارائه اطلاعات گردشگری از مهمترین خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی است که در استان کرمان از طریق سامانه ۳۶۲۶ ارائه می شود.

اطلاعات گردشگری از طریق سامانه ۳۶۲۶ ارائه می شود

به گزارش قدس انلاین، محمود وفایی بیان کرد: ارائه اطلاعات گردشگری از مهمترین خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی است که در استان کرمان از طریق سامانه ۳۶۲۶ ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه اطلاعات گردشگری ۳۶۲۶ پل ارتباطی قوی میان گردشگران نوروزی و ستاد خدمات سفراستان کرمان است، افزود: این سامانه در تسریع ارائه اطلاعات مورد نیاز گردشگری و خدمت رسانی به مسافران نوروزی بسیار مفید است.

وی با بیان اینکه سامانه اطلاعات گردشگری۳۶۲۶ استان کرمان در تمامی ایام سال فعال خواهد بود، تصریح کرد:گردشگران در صورتیکه بخواهند از طریق تلفن ثابت با این سامانه ارتباط برقرار کنند صرفا باید شماره ۳۶۲۶ را وارد کنند و در صورت ارتباط از طریق تلفن همراه باید پیش شماره ۰۳۴ را در ابتدای شماره ۳۶۲۶ شماره گیری نمایند.

وفایی با تاکید بر اینکه در سامانه مذکور کلیه اطلاعات مورد نیاز گردشگران از قبیل مراکز اقامتی، اماکن تاریخی و گردشگری، راههای دسترسی به مناطق گردشگری و غیره ارائه می شود، خاطرنشان کرد: گردشگران می توانند جهت مراجعه حضوری برای کسب اطلاعات گردشگری به ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان واقع در خیایان شهید رجایی(خورشید) جنب فرهنگسرای کوثر مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.