۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 515620

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا برخلاف شایعات با جذب هیچ بازیکنی مخالف نیست.

تکذیب مخالفت لیونل مسی با جذب ستاره لیورپول

به گزارش قدس آنلاین، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا علی‌رغم شایعاتی که اخیرا منتشر شده هرگز در نقل و انتقالات تیمش دخالت نمی‌کند و گمانه‌زنی‌هایی هم که از نارضایتی وی از علاقه بارسا به جذب کوتینیو حقیقت ندارد.

به گزارش mundodeportivo، بارسا طبق گزارش‌های اخیر به جذب کوتینیو علاقمند است. بارسا البته در تابستان قصد دارد یک هافبک و یک مدافع راست را به خدمت بگیرد و در این راه، هافبک برزیلی یکی از گزینه‌های آبی اناری‌هاست. اما شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه مسی پروژه جذب کوتینیو را وتو کرده و به هیچ عنوان با عملی شدن چنین انتقالی موافق نیست. شایعاتی که دست به دست می‌چرخد و به برزیل هم رسیده است!

اما واقعیت این است که مسی هیچ گاه جذب بازیکنی را وتو نکرده است و دخالتی در نقل و انتقالات باشگاه ندارد. تاریخ خو به خود این ادعا را تایید می‌کند. در واقع سال‌ها پیش شایعاتی مشابه با این مضمون که فوق ستاره آرژانتینی از سران باشگاه درخواست کرده هم‌وطنانش سرخیو آگوئرو، اور بانگا و حتی هیگواین را به خدمت بگیرند. اما کدام یک به بارسلونا پیوستند؟ هیچ کدام!

به نقل از طرفداری، در عوض بارسلونا برای خط حمله خود لوییس سوارز را به خدمت گرفت. بازیکنی که حالا یکی از صمیمی‌ترین دوستان مسی به شمار می‌رود. بازیکنی که حداقل شایعات نمی‌گفتند مسی درخواست جذبش را داده است! مسی با جذب هیچ بازیکنی مخالف نیست و دخالتی در نقل و انتقالات باشگاه ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.