قم- فرماندار قم گفت: باید با روحیه نقد پذیری و ارزیابی عملکردها، مشکلات موجود احصاء و آسیب شناسی شود تا برای ارائه بهتر خدمات در آینده برنامه ریزی کنیم.

باید برای ارائه بهتر خدمات در آینده برنامه ریزی کنیم
به گزارش قدس آنلاین،  ایسنا منطقه قم، رضا سیار در پنجمین جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان، با تأکید براهمیت ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی در استان قم از سوی دستگاههای ذیربط به مسافرین افزود: ارائه این خدمات در مناطق مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) که ازدحام جمعیت داریم، بسیار مؤثر است. 
فرماندار قم با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های مسئولین در قم، تصریح کرد: دستگاههای ذیربط بستر ماندگاری مسافرین را فراهم کنیم و شرایطی ایجاد شود تا با خدمت رسانی کافی و ایجاد رفاه لازم بتوانیم حضور مسافرین در قم را افزایش دهیم.
سیار در ادامه ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با ایجاد امکانات مناسب و خدمات دهی صحیح زمینه دسترسی آسان و سریع مسافرین و زائرین به این اماکن قراهم شود.
رییس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین قم با بیان لزوم بازرسی از خدمات صورت گرفته از سوی دستگاهها در ایام نوروز افزود: باید با روحیه نقد پذیری و ارزیابی عملکردها، مشکلات موجود احصاء و آسیب شناسی شود تا برای ارائه بهتر خدمات در آینده برنامه ریزی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.