کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان از به قتل رسیدن سه نفر در روستای حسین‌آباد شهرستان جیرفت در جنوب این استان بر اثر اختلافات خانوادگی خبر داد.

۳ نفر بر اثر اختلافات خانوادگی در جنوب کرمان کشته شدند

به گزارش قدس آنلاین، یدالله موحد اظهار داشت: بامداد سه‌شنبه هشتم فروردین ماه، طبق گزارشات واصله مبنی بر شنیدن صدای تیراندازی در روستای حسین‌آباد بازپرس دادگستری شهرستان جیرفت سریعا در محل حادثه حضور یافت.

موحد بیان داشت: پس از بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد، فردی به نام «ه.الف» ۳۲ ساله و مجرد که دارای سابقه کیفری است بر اثر اختلافات خانوادگی زن عموی خود را با سلاح گرم غیرمجاز به قتل رسانده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: متهم پس از قتل زن عموی خود به درب خانه همسایه رفته و زن همسایه را نیز به قتل رسانده و همچنین شخصی را که قصد متوقف کردن قاتل را داشته نیز به قتل رسانده و متواری شده است.

موحد با بیان اینکه از ساعات اولیه اعلام این خبر دستورات لازم برای دستگیری متهم به تمام نیروهای انتظامی و امنیتی داده شده است، افزود: با دارندگان سلاح گرم غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و جرائمی که موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی شود به شدت برخورد می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.