شبستر- نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس به بحث اعمال بدی آب و هوا در شبستر در حکم کارگزینی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در این مورد مکاتباتی انجام گرفته است و تلاش تمام همکارانمان در مجلس شورای اسلامی این است که مشکلات معیشتی فرهنگیان را برطرف کنیم.

دغدغه اصلی مجلس مسائل معیشتی قشر فرهنگی است

به گزارش قدس آنلاین، معصومه آقاپور علیشاهی در دیدار نوروزی با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش و تبریک عید با اشاره به نقش با ارزش و مهم آموزش و پرورش در پیشرفت کشور اظهار داشت: زیرساخت تعالی و سرمایه انسانی هر کشور، آموزش و پرورش است. 

آقاپور با بیان اینکه دغدغه اصلی مجلس شورای اسلامی مسائل معیشتی قشر فرهنگی است، افزود: مجلس شورای اسلامی حدود 4 هزار میلیارد تومان در بهمن ماه سال گذشته در شبکه آموزش و پرورش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در نظر گرفت که طی مراحلی پرداخت خواهد شد.

 وی در ادامه به بحث اعمال بدی آب و هوا در شبستر در حکم کارگزینی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در این مورد مکاتباتی انجام گرفته است و تلاش تمام همکارانمان در مجلس شورای اسلامی این است که مشکلات معیشتی فرهنگیان را برطرف کنیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افزایش حقوق نیروهای خدماتی خاطرنشان کرد: کلیات و بودجه‌ای که برای این امر در نظر گرفته شده در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و امیدواریم که به مرحله اجرا در آید.

اکرمی مدیر آموزش و پرورش شبستر هم در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از مساعدت‌های مالی آقاپور به 15 مدرسه منطقه شبستر که بالغ بر 300 میلیون ریال می باشد این کار را یک امر خداپسندانه عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.