سرمربی تیم ملی فوتبال چین با تمجید حضور ایرانی ها در ورزشگاه گفت: می دانستم که هواداران ایرانی حضور پرتعدادی در ورزشگاه دارند.

مارچلو لیپی: انتظار حضور این همه هوادار را داشتم/ تلاشمان برای گلزنی کافی نبود

به گزارش قدس آنلاین، مارچلو لیپی در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و چین گفت: بازی های قبلی ایران را دیده بودم و انتظار حضور این هواداران را داشتم اما در مجموع ایران تیم خوبی است.

وی افزود: نتایج دیدارهای گذشته ایران نشان می‌دهد که آنها تیم خوبی هستند. آمار این تیم در گل نخوردن نیز نشان از این دارد که ایران تیم خوب و مستحکمی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در مورد تعویض دو بازیکن این تیم در پایان نیمه اول خاطر نشان کرد: مجبور به این تعویض ها شدم. از کیفیت بازیکن اول راضی نبودم و بازیکن دوم را هم مجبور به تعویض شدم.

لیپی ادامه داد: در سه بازی اخیر از عملکرد بازیکنان راضی بودم. به ویژه بازی اول. باید کار کنیم تا بهتر شویم به ویژه در دفاع. امروز هم تلاش کردیم اما این تلاش کافی نبود و باید تلاشمان را بهتر و بیشتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال چین در مورد سطح تیم ایران خاطر نشان کرد: ایران تیم خوبی است که کیفیت خوبی دارد و در صدر جدول گروه قرار دارد. همچنین سرمربی خیلی خوبی دارد. این دلیل کیفیت خوب ایران است که گل نخورده و باخت نداشته اما سال آینده این تیم را نمی توانم پیش بینی کنم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

لیپی در پایان در مورد عملکرد بازیکنان چین در این بازی گفت: همه بازیکنان تلاششان را کردند اما این تلاش برای اینکه زورشان به ایران بچربد کافی نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.