هافبک تیم ملی ایران با بیان اینکه از دیدن چنین جمعیتی در ورزشگاه شوکه شدم، گفت: تا رسیدن به جام جهانی هنوز راه زیادی مانده است.

انتظار این جمعیت را نداشتیم/ اتفاقات در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست

به گزارش قدس آنلاین، امید ابراهیمی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تیم ملی چین در ورزشگاه آزادی گفت: یک بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز را انجام دادیم. ما در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر بودیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند سه امتیاز حساس را کسب کرده و یک گام دیگر برای رسیدن به جام جهانی برداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش زیادی انجام دادیم تا چین را شکست دهیم و فکر می کنم با پیروزی که در قطر به دست آوردیم شرایط روحی خوبی داشتیم و با حمایت هواداران مان یک برد دلچسب را در تعطیلات عید به هواداران مان عیدی دادیم.

هافبک تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید دیگر مشکلی برای رسیدن به جام جهانی ندارید، گفت:اتفاقات زیادی در فوتبال می افتد و شاید این اتفاقات باشد که جذابیت فوتبال را دو چندان می کند اما به جرات می گویم که هنوز تا صعود به جام جهانی راه سختی در پیش داریم و باید بازی های آینده‌مان را با موفقیت به پایان برسانیم.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنونم دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم بتوانیم با رفتن به جام جهانی دین خود را به هواداران ادا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.