بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: نه به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک ایرانی به عملکرد تیم ملی ایران افتخار می‌کنم.

جهانبخش: به عنوان یک ایرانی به عملکرد تیم ملی افتخار می‌کنم/ صعود به جام جهانی قطعی نشده است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش بعد از برد تیم ملی مقابل چین گفت: ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم. ۳ بازی دیگر در پیش داریم که باید در این ۳ بازی هم باهوش بازی کنیم. از همه مردمی هم که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم که در این تعطیلات به ورزشگاه آمدند و امیدوارم عیدی خوبی به مردم داده باشیم.

وی ادامه داد: نه به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک ایرانی به عملکرد تیم ملی ایران افتخار می‌کنم. تیم ملی در هر بازی باهوش بازی می‌کند و مردم هم از عملکرد تیم ملی خوشحال هستند. همین که دل مردم ایران را شاد می‌کنیم برای ما خوشایند است و امیدوارم این بردها ادامه دار باشد. ما امروز مقابل چین باهوش بازی کردیم و یک بر صفر هم برنده شدیم. مهم ۳ امتیاز بازی بود که گرفتیم و امیدوارم در ۳ بازی باقیمانده هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که آیا صعود ایران به جام جهانی قطعی شده یا خیر تصریح کرد:‌ هیچ چیزی قطعی نشده اما ما به صعود به جام جهانی نزدیک شده‌ایم. باید این روند خوب خودمان را در بازی‌های بعدی ادامه دهیم تا بتوانیم در نهایت صعود خودمان را به جام جهانی قطعی کنیم.

وی درباره گل نخوردن تیم ملی در مقدماتی جام جهانی افزود: سیستم دفاعی ما فوق‌العاده است. ما هم در خط دفاع و هم خط حمله عالی هستیم و در هر بازی هم یکی دو گل می‌زنیم. البته برد در هر بازی از هر چیزی مهمتر است و خوشبختانه ما برنده می‌شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.