۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
کد خبر: 515711

مشهد- مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی عنوان کرد: آمار تجمیعی اقامت در سطح استان خراسان رضوی از ۲۵اسفندماه ۹۵تا ۷ فروردین ماه ۲میلیون و ۸۷هزار و ۹۳۸اقامت است.

۲ میلیون نفر در خراسان رضوی اقامت کردند

 به گزارش قدس آنلاین، حسین زارع صفت اظهار داشت: بر این اساس ۳۳۴هزار و ۶۸۰اقامت در هتل،۲۴۸هزار و ۷۹۸اقامت در هتل آپارتمان ها،۲۶۳هزار و ۵۳۵اقامت در مهمانپذیرها،۲۲۰هزارو ۸۵۰اقامت در خانه مسافرها،۳۳۸هزار و ۵۰۵اقامت در کمپ های موقت،۳۷۳هزارو ۸۹۷اقامت در مدارس و ۳۰۷هزار و ۶۷۳اقامت در مهمانسراهای دولتی صورت گرفته است.

وی میزان اقامت و ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی و غیر رسمی هفتمین روز فروردین ماه در سطح مشهد ۲۵هزار و ۹۹۴اقامت با ضریب ۷۹درصد در هتل ها، ۲۲هزار و ۲۸۱اقامت با ضریب ۸۴درصد در هتل آپارتمان ها،۲۰هزار و ۹۶اقامت در مهمانپذیرها با ضریب ۸۸درصد،۱۸هزار و ۴۹۲اقامت با ضریب ۸۵درصد در خانه مسافرها عنوان کرد.

وی افزود:«۱۶هزار اقامت با ضریب ۸۸درصد درزائرسرا و مهمانسرای دولتی،۱۵هزارو ۷۱۶اقامت با ضریب ۳۱درصد در مدارس،۲هزار و ۳۷۰اقامت در کمپ های زائر،۲۰هزار. ۲۲۶اقامت در حسینیه ها و بقاع متبرکه انجام شده و در مجموع ۱۴۱هزار و ۱۷۵اقامت در هفتمین روز از بهار ۹۶در شهر مشهد انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.