ساری- سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری از برگزاری تور ویژه گردشگری همراه با موسیقی زنده محلی و بازدید از نمایشگاه های صنایع دستی در پارک ملل خبر داد و افزود: تور آفرود سواری هم در منطقه دودانگه و چهارانگه برای گردشگران و مسافران نوروزی برگزار شد.

مسابقات آفروید در منطقه«دودانگه» برگزار شد

به گزارش قدس انلاین، رضا مردانی مسابقات آفرود یا بیابانی را  گونه‌ای از مسابقات اتومبیل رانی عنوان کرد و افزود: این رقابت ها در پیست های دارای عوارض دشوار طبیعی برگزار می‌شوند و معمولاً از خودروهای شاسی بلند استفاده می‌شود.

وی هدف از این تورها را  آشنایی مسافران نوروری  از جاذبه ها و اماکن تاریخی  وگردشگری مرکز استان عنوان کرد و افزود: برگزاری این تور ها از سوی شهرداری ساری  و شرکت گردشگری بهشت پنهان در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری با اشاره به استقبال از تورهای یکروزه ساری گردی در مرکز استان اظهار کرد:تور ویژه گردشگری با هدف شناساندن جاذبه های تاریخی و گردشگری در ساری برگزار شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروز تاکنون بیش از شش هزار گردشگر و مسافر از اماکن دیدنی مرکز استان بازدید کردند ادامه داد: بیشترین تعداد گردشگر به میزان ۱۰۰۰ نفر  در روز گذشته(هفتم فروردین) در ساری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد گردشگران یاد شده  از دریاچه الندان، چشمه باداب سورت، دشت فریم و اماکن تاریخی ساری بازدید کردند، گفت: به دلیل افزایش حجم گردشگر ان شش ناوگان اتوبوس برای بازدید مسافران از مناطق دیدنی ساری افزوده شد،در عین حال  این تورها در هر روز  و در  دو نوبت صبح و عصر  به صورت رایگان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری، یادآور شد: هدف از تور ساری گردی شناساندن جاذبه های تاریخی و گردشگری به مسافران، کمک به ایجاد اشتغال جوانان در زمینه خدمات و کمک به رونق اقتصادی روستاییان با فروش صنایع دستی و غذاهای محلی است.

وی با بیان اینکه تاکنون گردشگران زیادی از تور سارگردی استقبال کردند، گفت: راهنمای سفر  ملبس به لباس سنتی و همچنین ارائه غذاهای بومی و محلی از دیگر خدمات به مسافران نوروزی است.

سرپرست تور ساری گردی افزود: پرواز با پاراگلایدر از دیگر برنامه های تفریحی و گردشگری در تور ساری گردی است که از استقبال زیادی برخوردار است و تاکنون حدود ۱۵ گردشگر خارجی همراه با تور ساری گردی از اماکن و جاذبه های دیدنی مرکز استان دیدن کردند.

گفتنی است خانه کلبادی، بقعه امام زاده عباس، بقعه پهنه کلا، چشمه باداب سورت، حمام وزیری، مسجد جامع تاریخی فرح آباد، ساحل خزرآباد، مسجد مصطفی خان، نوباغشاه ساری، برج رسکت و سد سلیمان تنگه از اماکن دیدنی و تاریخی ساری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.