بهشهر-فرماندار بهشهر گفت: منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر جزو دومین منطقه گردشگرپذیر مازندران است و مدیریتی خوبی بر آن اعمال شده است.

 منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر جزو دومین منطقه گردشگرپذیر مازندران است

به گزارش قدس انلاین، سید خالق سجادی با اشاره به جاذبه های گردشگری فراوان بهشهر خواستار توجه ویژه خبرنگاران به جاذبه های گردشگری شهرستان و معرفی آن به استان و کشور شد.

وی افزود: بهشهر شهری تاریخی و گردشگری است که علاوه بر وجود طبیعت بکر و دریای خزر از تاریخی کهن برخوردار است و جاذبه های گردشگری دوران صفویه و دوران مختلف تاریخی همچون عباس آباد، باغ شهرداری، چشمه عمارت، جزیره میانکاله بعنوان منطقه گردشگری طبیعی و غارها و چشمه های متعدد بیانگر تاریخ با قدمت این شهرستان است.

فرماندار بهشهر با اشاره به ورود گردشگران و مسافران در طول نوروز به این اماکن گفت: آمار دقیقی از ورود مسافران در زمان فعلی ندارم اما روزانه قریب به دو هزارنفر از باغ شهرداری بهشهر بازدید می کنند و تاکنون حدود دو هزار اسکان مسافران در مدارس بهشهر انجام شده است.

فرماندار بهشهر در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشتغال ایجاد شده درسال گذشته گفت: از محل اعتبارات دولتی سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان در بهشهر اشتغال زایی در بخش های مختلف انجام شده است که در رشد و توسعه شهرستان و رفع بیکاری موثر بوده است.

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.