بجنورد- رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان تهیه و تقدیم مجلس شورای اسلامی‌ شده که مشکلات این قشر به‌زودی برطرف می‌شود،گفت: این لایحه در دستور کار و تصمیم مجلس قرارگرفته است.

مشکلات محیط بانان و جنگلبانان به زودی بر طرف می شود

به گزارش قدس آنلاین، معصومه ابتکار با اشاره به اینکه در لایحه حمایت از محیط بانان همه مشکلات محیط بانان اعم از کمبود نیرو، حقوق و حمایت‌های قانونی و قضایی دیده‌ شده است، رفع مسائل زیست‌محیطی کشور و حمایت‌های قضایی و اقتصادی از محیط بانان را مستلزم ارائه اقدامات و سیاست‌های ویژه‌ای عنوان کرد.

وی همچنین بیان داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای اصلاح قوانین موجود و حمایت‌های قانونی و قضایی از محیط بانان باید به آن توجه داشته باشند.

ابتکار خاطرنشان کرد: خراسان شمالی یکی از استان‌های برتر از نظر جاذبه‌های طبیعی و تنوع زیستی است که همین جاذبه‌ها ثروت و سرمایه‌ای طبیعی برای این استان محسوب می‌شود که مطالعات حفاظت محیط‌زیست را بر این مبنا قرار داده‌ایم.

ابتکار تصریح کرد: همچنین خراسان شمالی در بحث جلب مشارکت‌های مردم، آموزش و همکاری روستاییان با حفاظت محیط‌زیست موفق عمل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.