بیرجند- رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بااشاره به اینکه آبادانی مناطق محروم با فعالیت۴۶ گروه بسیج سازندگی  شتاب گرفته است گفت:بسیجیان اعزام شده به روستاها تا ۲۱ فروردین ، فعالیتهای عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی و اشتغالزایی انجام می دهند

 ۴۶ گروه بسیج سازندگی نوروز ۹۶ در روستاهای خراسان جنوبی  فعالیت دارند

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمد زهرایی ظهر چهارشنبه در بازدید از اردوهای جهادی در مناطق روستایی خراسان جنوبی اظهارکرد: امسال ۴۶ گروه بومی و مهمان با هزار و ۱۲۱ عضو خواهر و برادر برای اجرای فعالیت های عمرانی و فرهنگی در روستاها و مناطق کم برخوردار استان  ساماندهی شدند

 وی بیان کرد: روستاها و مناطق محروم خراسان جنوبی، در تعطیلات نوروز با فعالیت ۴۶ گروه بسیج سازندگی، رونق دوباره گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲۰ گروه، فعالیت خود را به اتمام رساندند و ۱۲ گروه نیز مشغول فعالیت هستند.

زهرایی افزود: ۱۰ گروه از گروه های ساماندهی شده با ۴۵۱ نفر عضو، دانشجویان و بسیجیان استان تهرانند که در شهرستانهای نهبندان، سربیشه، طبس، درمیان و زیرکوه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به آغاز فعالیتهای بسیج سازندگی از ۲۲ اسفند پارسال گفت: بسیجیان اعزام شده به روستاها تا ۲۱ فروردین امسال در مناطق کم برخوردار، فعالیتهای عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی و اشتغالزایی انجام می دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد:  تکمیل مسجد و حسینیه و ساخت استخر و کانال آب از جمله فعالیتهای عمرانی بسیجیان در اردوهای بسیج سازندگی ویژه سال نو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.