بندر عباس- مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس- عمان و همچنین بندرعباس-دبی و نیز بندرعباس-لارک خبر داد.

خط مسافری دریایی بندرعباس-عمان راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد محسنی بعداز ظهر  چهارشنبه  در حاشیه مراسم بهره‌برداری از کشتی تفریحی گردشگری داریوش در بندر شهید حقانی با اشاره به راه‌اندازی به این خط گردشگری اظهار داشت: از سال گذشته نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته کاپوتاژ خودرو به جزیره هرمز نیز در دست اقدام قرار گرفته که با استقبال مناسبی همراه بوده است.اظهارداشت:

وی ادامه داد: امیدواریم تا با تدوین سند توسعه گردشگری دریایی در کشور و استان هرمزگان گام‌های محکمی در این بخش برداشته شود.

وی از ارائه درخواست، آمادگی پذیرش و راه‌اندازی کشتی تفریحی گردشگری کروز در سرزمین اصلی(بندرعباس) خبرداد و بیان داشت: با توجه به آماده بودن ظرفیت‌ها و امکانات برای راه‌اندازی این خدمت در بنادر هرمزگان امیدواریم به زودی شاهد پهلوگیری این کشتی در بندرعباس باشیم.

محسنی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به امکانات موجود در حوزه گردشگری دریایی، منتظر سازمان‌های دیگر نمانده و با تکیه بر درآمدهای سازمان، آهنگ توسعه گردشگری دریایی را با همکاری سازمان میراث فرهنگی به صدا درآورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.