بردسکن- رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن از اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان سید هاشم انابد و سید میرزا طاهر حسینی این شهرستان درایام تعطیلات نوروزی خبرداد.

حضور روزانه ۴  هزار نفر مسافر در بقاع متبرکه بردسکن

حجت الاسلام حبیب صادقی درگفت و گو با خبرنگار ما افزود: در آغاز حلول سال جدید در امامزادگان سید هاشم انابد و امامزاده سید میرزا طاهر حسینی بردسکن مراسم ویژه  سال تحویل با پخش پیام مقام معظم رهبری و دعای تحویل سال با حضور زائرین و مسافرین برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن با بیان اینکه امامزادگان سید هاشم انابد و  سید میرزا طاهر حسینی  در بردسکن در حاشیه محور بردسکن به طبس و بردسکن به سبزوار قرار گرفته اند اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروزی این امامزادگان روزانه پذیرای بیش از  ۴  هزار نفر از مسافران و زائرین  آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برای زیارت و استراحت است.

وی برگزاری  سخنرانی، پاسخ گویی به مسایل شرعی، اقامه نماز جماعت، برپایی خیمه معرفت، ایستگاه مشاوره وقف و ایستگاه نقاشی کودکان را از مهمترین برنامه های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه عنوان کرد.

امامزاده سید میرزا طاهر حسینی بردسکن از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد که در منطقه ای به نام کدوغن مدفون است و از مجروحین جنگ فخ می باشد که به همین دلیل به  شهید فخ نیز  لقب گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.